you can use hair conditioner as shaving cream
AND
you can use body lotion as hair conditioner
you can use body lotion as shaving cream!!

WINNER!!!
Too many body lotion, body creams, body milks in your cupboard? Use it as a shaving cream. Smoothest. Shave. Ever. Try it :)
PS. I knew deep down I was a math genious.
PS. I knew deep down I was a math genious.
(The products shown are completely random)
10 comments:
ontos, exo xreisimopoiisei body lotion gia na xiriso podarakia, otan imoun se diakopes me istioploiko kai den epaize na vgo na to kano se dimosia thea sto exoteriko ntouz! xaxa genika pantos to sapounaki einai kalitero kai apo afro xirismatos nomizo!
Haha, genius indeed! Shaving and moisturising at the same time!
Το ντουλάπι μου είναι ακριβώς έτσι: κρέμες και δείγματα και να μη θυμάμαι τι έχω και να μην ξέρω τι να τα κάνω τελικά!
swsth se vriskw ;)
an k kanw m keri ta podia, xrhsimopoiw 3urafi gia tis masxales k mono conditioner ;p
kai ego exei tixei na xrisimopoiso conditioner ante gia afro kai ontos einai poli kalo to apotelesma!
That makes total sense, I wonder why I hadn't thought of that (not sharing your math talent clearly, lol)!!!
xoxo
lol. i don't shave though! i use silk epil
Τέλεια μαθηματική μέθοδος!!!Τρέχω να το δοκιμάσω!!!
ki egw to kanw !!!!!
xaxaxaxaxa gamato etsi opws to parousiases!!!! eliosa!! tha to dokimasw! mexri stigmis exw dokimasi me conditioner kai einai mia xara! ;)
Post a Comment