Wednesday, April 28, 2010

I Dream of Turquoise Bikinis

This summer, I want to look like that :


Step 1 :Buy bikini
Step 2 : Get tanned before you hit the beach
Step 3 : Dye your hair back to black
Step 4 : Lose weight
Step 5 : Tone up
Step 6 : Get hoop earrings
Step 7 : Wear tons of make up

Mission....almost impossible! At least I can buy a turquoise bikini...


I think this might be exactly the bikini Kim Kardashian is wearing by the way. I thought "wow this is quite similar", then I looked at the picture again and thought "this might be the one!" and "I'm buying it nooow!". About to grab the credit card... and then I looked at the price : Anika Halter Neck Bikini With Semi Precious Jade Stone Chips - 141,00 pounds. *SIGH....*

(both asos.com)



(forever21.com)

I found many around with the same colour but not many I can afford right now. *Sad...*
Are you buying new bikini this year? Are you eyeing a colour like me?

15 comments:

meraldia said...

Οτιδήποτε με χρώμα! Πορτοκαλί το φαντάζομαι για φέτος! Άντε να 'ρθει η στιγμή που θ' αράξουμε επιτέλους στην παραλία..

tonia fashion tour said...

to tirkouaz einai teleio xrwma!!!
enw persy agorasa mauro bikini..fetos ennoeitai oti tha valw xrwma!!!!

xxx

ShoppingTherapy said...

this color looks better when you're tanned, so true.
wait a bit and perhaps it will go on sale. you can wait, i mean you won't hit the beach for the next month right?

Marietta said...

@meraldia Portokali eixa perisi, egkrino os xroma!

@tonia Esi pou eisai kai ksan8ia kai kormara ap oti exo dei, oti kai na valeis teleia 8a eisai!!

@stella I'll be hitting the beach in one month exactly! I'm weighting my options now, but I'll definitely keep my eyes on for sales!Zigizo tis enalaktikes mou pantos mipos kai mporeso na to agoraso. Einai apo ta love at first sight!

Lopi said...

I've already got so many bikinis, I could open a shop! So I think I'll try and not add to my collection for now... that's until the sales!

Lopi said...

I've already got so many bikinis, I could open a shop! So I think I'll try and not add to my collection for now... that's until the sales!

Vali said...

Pira tetoio xroma magio perisi, alla i alitheia einai oti mono an mauriseis deixnei oraio. Stin arxi, mexri na mauriso ligaki forousa ena aplo mauro.

Eilikrina omos, den pisteuo oti axizei na doseis 140 lires gia ena magio, to opoio tha forethei ligotero apo 30 meres, kai eimai sigouri oti tou xronou tha to exeis varethei kai tha psaxneis na agoraseis allo. Ektos an sou perisseuoun vevaia. . .

Sarah said...

Yikes! At that price that definitley would be the same as KK's!!!

efi said...

μονο με τα στεπ 1 και 5 συμφωνώ!

δεν ξέρω, αν θα αγοράσω μαγιό φέτος, έχω πολλά. ίσως αν βρω τίποτα χαριτωμένο σε oysho ή benetton!
τέτοιο χρώμα έχω, αλλά το φοράω χωριστά με κίτρινο ή πορτοκαλί σουτιέν.

Marietta said...

@lopi Anipomono idi gia tis kalokairines ekptoseis kai oute kan exei teliosei i anoiksi!

@V_Squared Xm oles vlepo ena tirkouaz to exete! Eixa prin liga xronia ki ego kai xalase kai xairomai pou fetos ta vlepo ksana pantou (ara einai sti moda episimos!) Kai oxi , distixos de mou perisevoun, parolo pou o mpampas prosfer8ike na mou to kanei doro, 8a enio8a tipseis na ksodepso tosa polla gia ena magio!

@Sarah I thought the same! Only the best for Ms Kim! :)

@efi Oysho 8a koitakso ki ego oposdipote, exei polla vintage-looking magio ka8e xrono! Benetton den exo parei pote magio, 8a tou rikso mia matia!

natalie said...

Yeah, I wouldn't spend that much money on a bikini, I never take great care of them anyway. Turquoise is very pretty though! :)

Tina A. said...

Lol @ the step by step!!! :)))
Pantws exeis ena dikio, to tirkouaz paei perissotero stis maurismenes, an k pisteyw oti tha soun pio omorfh k fysikh ap'thn KimK!

Pantws eimaste treles pou koitame hdh magio, an k egw teleiwsa me to bathing suit shopping gia fetos (h peripou), pira ena sto ebay, perimenw na erthei!

xxx

Kelly said...

teleio to xrwma.
egw nomizw oti ta entona xrwmata pigainoun eksisou k stis mavrismenes k stis pio aspres. Oi poli lefkes pou den mavrizoun eukola theloun xrwma giati alliws fainontai xalia me ena mpez as poume...

Anonymous said...

Well you're in luck because turquoise bikinis are really in style this season. Now, about everything else on your list...

Froso M. said...

Eixe kati yperoxa sth Fena Fresh, tirkouaz alla kai mwv! Thelei arketo mavrisma, alla deixnei teleio stis kastanes! Filia!